Întrebări frecvente

COMENZI

Ce trebuie să fac la primirea coletului?

Este important să verificați coletul după primire și să ne informați în termen de maxim 48h cu privire la orice neconformitate, pentru a găsi soluția potrivită.

Comenzile pot fi plasate cu plata ramburs?

Da, pot fi plasate cu plata la livrare, în schimb doar în limita a 1000 lei. 

În cazul în care suma este depașită, există opțiunea de plată integrală cu cardul sau transfer bancar, sau plată parțială de 50%, în baza facturii proforme.

Cum aflu când produsele au fost expediate?

Veți fi notificat în momentul în care produsele părăsesc fabrica noastră.

Transportul este asigurat până în fața domiciliului / sediului. Fiind produse grele și voluminoase, sunt necesare minim două persoane pentru manipularea acestora.

Transportul este gratuit?

Transportul este gratuit doar pentru anumite produse, sub anumite condiții. Găsiți în dreptul fiecărui produs informații cu privire la costurile de transport.

În cât timp ajunge comanda și cum este aceasta livrată?

În cazul magazinului online, termenii de livrare estimați sunt scriși in dreptul fiecărui produs, iar dacă există modificări, veți fi contactat după plasarea comenzii pentru a confirma.

Pentru produsele personalizate, termenii de livrare vor fi stabiliți ulterior, de comun acord.

Produsele vor fi expediate prin compania de curierat Nemo Express, sau în cazul produselor voluminoase, prin Pallex.

Cum comand online?

Pentru a plasa o comandă, este nevoie să adăugați produsele dorite in coș, accesați coșul din colțul din dreapta sus, după care finalizați comanda urmând pașii.

De asemenea, dacă doriți produse personalizate, ce nu se regăsesc în magazinul nostru online, puteți să ne contactați prin formularul de contact din pagina “Concept Studio”.

PLATA

Care sunt modalitățile de plată?

Modalitatile de plata ale unei comenzi sunt urmatoarele:

  • Plata la livrare (cash sau card) – plata se face in lei, integral, catre agentul de curierat, la receptia coletului. Aceasta modalitate este posibila doar pentru produsele aflate in stoc, prezentate cu livrare intre 1-5 zile lucratoare
  • Plata online cu card bancar (include si plata in rate), prin intermediul partenerului Netopia – mobilPay
  • Plata prin transfer bancar – in maxim 72h de la plasarea comenzii, prin serviciul online de internet banking sau prin ordin de plata; in cazul acesteia, va rugam sa ne transmiteti dovada platii prin e-mail, la adresa: contact@epan.ro ; plata se face in urma primirii facturii proforme emise de S.C. PASTE-VAS S.R.L., respectiv confirmarii comenzii prin e-mail cu un consultant de vanzari.

Unde pot găsi factura și documentele aferente?

Facturile sunt disponibile în format electronic în contul de utilizator de pe site, la secțiunea “Comenzile mele”. Tot aici găsiți și certificatul de conformitate și garanție.

Pot plăti în rate?

Da, plata în rate este disponibilă și poate fi făcută prin cardurile de credit ale băncilor partener.

Numărul de rate diferă în funcție de emitentul cardului și a contractului semnat de cumpărător cu acesta.

PRODUSE

Aveți un showroom unde pot fi văzute produsele?

Ne pare rău, dar momentan produsele pot fi văzute exclusiv online. În cazul în care doriți, ne puteți vizita la fabrica noastră, iar aici vă putem prezenta ce și cum lucrăm, cât și produsele aflate în curs de fabricare sau livrare.

Este în planul nostru de dezvoltare și realizarea unui showroom de prezentare.

Produsele afișate sunt fabricate de dumneavoastră?

Da. În momentul de față toate produsele din portofoliul nostru sunt fabricate exclusiv de noi, în România.

Există mai multe dimensiuni și culori posibile?

În magazinul online, in cadrul fiecărui produs, sunt prezente variantele de configurare – culori, dimensiuni, finisaj -, iar prin “Concept Studio” lărgim posibilitățile de design, materiale, forme, dimensiuni, astfel încât produsul rezultat să fie exact ceea ce căutați dumneavoastră.

Dacă stocul este epuizat, cum pot proceda?

Încercăm să producem cât mai mult, încât să nu existe situația stocurilor epuizate. În schimb, dacă întâmpinați acest lucru, vă rugăm să ne contactați pentru a vă comunica un termen de producție și livrare.

Produsele sunt însoțite de garanție? Cum pot intra în posesia certificatului de conformitate și garanție?

Garanția produselor este cuprinsă între 3 – 24 luni, în funcție de produs.

Certificatele pot fi descărcate din secțiunea “Comenzile mele” din cadrul contului de utilizator.

RETUR

Cum pot returna un produs și care sunt condițiile?

Pentru a returna un produs este nevoie sa completati si sa ne trimiteti fisa de retur din contul de utilizator de pe site, dupa care veti fi contactat de catre curier pentru a prelua coletul.

Doar anumite produse achiziționate din magazinul online pot fi returnate în termen de maxim 14 zile de la data primirii, fără a fi nevoiți să justificați decizia de returnare.

Produsele personalizate conform specificațiilor dumneavoastră, sunt exceptate de la dreptul de retur, conform cu OUG 34/2014, art. 16. Fiind multe variabile, în dimensiuni, culori, materiale, majoritatea produselor comercializate de epan.ro intră sub incidența acestei legi și sunt excluse de la dreptul de retragere odată ce comanda a fost plasată.

Returul este complet gratuit?

Pentru produsele returnate, costurile de transport sunt suportate de către cumpărător.

Condiții de retur:

  • Să nu prezinte urme de utilizare, asamblare, zgârieturi, lovituri, pete, etc.
  • Să aibă ambalajul și accesoriile intacte
  • Produsul trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat, în ambalajul original, sau ambalat corespunzător, pentru a nu suferi deteriorări la transport

În cazul în care produsul returnat prezintă ambalajul deteriorat, iar produsul din interior prezintă urme de uzură, lovituri, etc. ne rezervăm dreptul de a decide fie refuzul returului, fie oprirea unei sume din valoarea totală a acestuia, în funcție de gravitatea situației.

Ce produse nu pot fi returnate, cu excepția celor personalizate?

Este cazul platourilor și a tocătoarelor din lemn, ce nu pot fi returnate dacă au fost desigilate, deoarece acestea pot pune în pericol sănătatea consumatorilor.

În cât timp este restituită suma aferentă returului și unde?

Contravaloarea produselor va fi virată în contul bancar specificat în formularul de retur, în termen de maxim 14 zile.

ÎNCĂ AI ÎNTREBĂRI?

Dacă nu ai găsit ce căutai, nu ezita să ne contactezi utilizând formularul de mai jos.

Eroare: Nu am găsit formularul de contact.