Întrebări frecvente
Comenzi
Este important să verificați coletul după primire și să ne informați în termen de maxim 48h cu privire la orice neconformitate, pentru a găsi soluția potrivită.
Da, pot fi plasate cu plata la livrare, în schimb doar în limita a 1000 lei.
În cazul în care suma este depașită, există opțiunea de plată integrală cu cardul sau transfer bancar, sau plată parțială de 50%, în baza facturii proforme.
Veți fi notificat în momentul în care produsele părăsesc fabrica noastră.
Transportul este asigurat până în fața domiciliului / sediului. Fiind produse grele și voluminoase, sunt necesare minim două persoane pentru manipularea acestora.
Transportul nu este gratuit. Prețul transportului este 160 ron.
În cazul magazinului online, termenii de livrare estimați sunt scriși in dreptul fiecărui produs, iar dacă există modificări, veți fi contactat după plasarea comenzii pentru a confirma.
Pentru produsele personalizate, termenii de livrare vor fi stabiliți ulterior, de comun acord.
Produsele vor fi expediate prin compania de curierat Nemo Express, sau în cazul produselor voluminoase, prin Pallex.
Pentru a plasa o comandă, este nevoie să adăugați produsele dorite in coș, accesați coșul din colțul din dreapta sus, după care finalizați comanda urmând pașii.
De asemenea, dacă doriți produse personalizate, ce nu se regăsesc în magazinul nostru online, puteți să ne contactați prin formularul de contact din pagina “Concept Studio”.
Plată
Modalitatile de plata ale unei comenzi sunt urmatoarele:
- Plata la livrare (cash sau card) – plata se face in lei, integral, catre agentul de curierat, la receptia coletului. Aceasta modalitate este posibila doar pentru produsele aflate in stoc, prezentate cu livrare intre 1-5 zile lucratoare
- Plata online cu card bancar (include si plata in rate), prin intermediul partenerului Netopia – mobilPay
- Plata prin transfer bancar – in maxim 72h de la plasarea comenzii, prin serviciul online de internet banking sau prin ordin de plata; in cazul acesteia, va rugam sa ne transmiteti dovada platii prin e-mail, la adresa: contact@epan.ro ; plata se face in urma primirii facturii proforme emise de S.C. PASTE-VAS S.R.L., respectiv confirmarii comenzii prin e-mail cu un consultant de vanzari.
Facturile sunt disponibile în format electronic în contul de utilizator de pe site, la secțiunea “Comenzile mele”. Tot aici găsiți și certificatul de conformitate și garanție.
Da, plata în rate este disponibilă și poate fi făcută prin cardurile de credit ale băncilor partener.
Numărul de rate diferă în funcție de emitentul cardului și a contractului semnat de cumpărător cu acesta.
Produse
Ne pare rău, dar momentan produsele pot fi văzute exclusiv online. În cazul în care doriți, ne puteți vizita la fabrica noastră, iar aici vă putem prezenta ce și cum lucrăm, cât și produsele aflate în curs de fabricare sau livrare.
Este în planul nostru de dezvoltare și realizarea unui showroom de prezentare.
Da. În momentul de față toate produsele din portofoliul nostru sunt fabricate exclusiv de noi, în România
În magazinul online, in cadrul fiecărui produs, sunt prezente variantele de configurare – culori, dimensiuni, finisaj.
Încercăm să producem cât mai mult, încât să nu existe situația stocurilor epuizate. În schimb, dacă întâmpinați acest lucru, vă rugăm să ne contactați pentru a vă comunica un termen de producție și livrare.
Garanția produselor este cuprinsă între 3 – 24 luni, în funcție de produs.
Certificatele pot fi descărcate din secțiunea “Comenzile mele” din cadrul contului de utilizator.
Retur
Pentru a returna un produs este nevoie sa completati si sa ne trimiteti fisa de retur din contul de utilizator de pe site, dupa care veti fi contactat de catre curier pentru a prelua coletul.
Doar anumite produse achiziționate din magazinul online pot fi returnate în termen de maxim 14 zile de la data primirii, fără a fi nevoiți să justificați decizia de returnare.
Produsele personalizate conform specificațiilor dumneavoastră, sunt exceptate de la dreptul de retur, conform cu OUG 34/2014, art. 16. Fiind multe variabile, în dimensiuni, culori, materiale, majoritatea produselor comercializate de epan.ro intră sub incidența acestei legi și sunt excluse de la dreptul de retragere odată ce comanda a fost plasată.
Pentru produsele returnate, costurile de transport sunt suportate de către cumpărător.
Condiții de retur:
- Să nu prezinte urme de utilizare, asamblare, zgârieturi, lovituri, pete, etc.
- Să aibă ambalajul și accesoriile intacte
- Produsul trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat, în ambalajul original, sau ambalat corespunzător, pentru a nu suferi deteriorări la transport
În cazul în care produsul returnat prezintă ambalajul deteriorat, iar produsul din interior prezintă urme de uzură, lovituri, etc. ne rezervăm dreptul de a decide fie refuzul returului, fie oprirea unei sume din valoarea totală a acestuia, în funcție de gravitatea situației.
Este cazul platourilor și a tocătoarelor din lemn, ce nu pot fi returnate dacă au fost desigilate, deoarece acestea pot pune în pericol sănătatea consumatorilor.
Contravaloarea produselor va fi virată în contul bancar specificat în formularul de retur, în termen de maxim 14 zile.
ÎNCĂ AI ÎNTREBĂRI?
Dacă nu ai găsit ce căutai, nu ezita să ne contactezi utilizând formularul de mai jos.