Garanția produselor
Produsele fabricate si/sau comercializate de catre Epan.ro (SC Paste-Vas SRL) sunt garantate pe perioada mentionata in acest certificat de garantie si calitate. Perioada este luata in calcul de la data semnarii procesului verbal de predare-primire de catre cele doua parti implicate.
Acest certificat ofera garantie pentru produsele noastre, exceptie facand componentele fabricate de catre terti (feronerie, accesorii, vopseluri/lacuri/uleiuri etc.) care sunt garantate direct de catre producatorii acestora.
Pentru toate produsele se asigura garantia de 2 ani de zile, timp in care vom inlocui/repara elementele pentru defectiunile constatate. Perioada de garantie se prelungeste cu perioada in care produsul a stat in reparatie.
Pericolul major in privinta produselor din lemn il reprezinta umiditatea, fie ea interioara (din fibra lemnului), fie exterioara (din mediul inconjurator). Lemnul are proprietati de transfer prin care primeste si cedeaza umiditate, generand astfel tensiuni in interiorul fibrelor, tensiuni ce se transforma in defecte precum incovoiere sau fisurare.
Societatea noastra utilizeaza tehnologie de uscare artificiala a lemnului, controlata electronic, prin care se asigura o umiditate optima, cuprinsa intre 8 si 12%, ceea ce ii confera lemnului stabilitate fizica.
Garantia este acordata pentru produse ce vor fi folosite in spatii interioare, in conditii normale si in scopul pentru care au fost fabricate.
In cazul produselor neuleiate/nelacuite, elementele din lemn vor fi pastrate in pachete si asezate pe o suprafata plana, niciodata direct pe sol, ci pe bucati din lemn/paleti, etc., pentru a evita contactul cu eventuala umiditate din pardoseala. Elementele nu vor fi asezate sprijinit pe perete sau in alta pozitie decat cea orizontala.
Cap. I – Conditii de acordare a garantiei
- Defecte tehnologice – de prelucrare/executie
- Defecte ale materialelor – in functie de clasa de calitate (carii provocate de insecte, putregai, noduri cazatoare sau crapate)
Cap. II – Conditii in care garantia nu se acorda
- Coloratii naturale sau alte particularitati ale lemnului, specifice clasei de calitate (mai multe informatii pot fi obtinute in sectiunea materiale si culori)
- Modificari mecanice sau de alta natura, datorate manipularii, exploatarii sau depozitarii defectuase – lovituri, crapaturi, ciobiri, pete, etc.
- Daune provocate de catre terti
- Produsele au fost montate si/sau finisate cu solutii necorespunzatoare
- Pastrarea umezelii pe suprafata produselor
- Utilizarea produselor in exterior (unde atat temperatura, cat si umiditatea, nu au valori constante)
- Pastrarea si utilizarea produselor in medii cu umiditate crescuta (de peste 70%)
- Utilizarea produselor in zone in care temperatura depaseste 30 de grade Celsius
- Contactul cu surse de temperatura si umiditate ridicate/scazute
- Incovoierea si fisurarea datorata conditiilor de depozitare in spatii ce nu respecta limitele normale de umiditate relativa a aerului de 50-70% si temperatura de 15-30 grade Celsius
- Incovoierea si fisurarea datorata umiditatii materialelor dar si a zonelor implicate in procesul de montare si utilizare al produselor
- Ingrijirea, curatarea si intretinerea necorespunzatoare, cu produse nerecomandate materialelor din lemn, sau produselor de finisaj aplicate acestora
- Modificari produse de expunerea la surse directe de incalzire, racire, emisii noxe, etc.
- Expunerea directa la razele solare
- Pagube produse de situatii de forta majora (inundatii, cutremur, incendiu, etc.)
Garantia se refera la certitudinea furnizarii unui produs calitativ si nu poate fi extinsa asupra manipularii sau exploatarii neadecvate.
Cap. III – Rezolvarea reclamatiilor
Atunci cand solicitati servicii de garantie, este necesara dovada informatiilor de achizitie. Pastrati o copie a facturii, din care sa reiasa dovada si data achizitiei, alaturi de o descriere detaliata a problemei in scris, cat si minim 2 fotografii cu produsul, respectiv defectul acestuia.
In cazul deteriorarii in timpul transportului se va mentiona in scris pe documentul de transport (AWB, CMR, document predare-primire, etc.) problema intampinata impreuna cu semnatura persoanei ce a livrat produsul, cat si fotografie a ambalajului deteriorat.
Ne rezervam dreptul de a verifica sau de a trimite un agent ales de noi pentru a investiga reclamatiile.
Adresa furnizorului unde se rezolva reclamatiile privind garantia este strada Podul Inalt, nr. 2, localitatea Vaslui, judet Vaslui, Romania.
Prezentul certificat atesta legal ca produsele corespund scopului pentru care au fost realizate si se incadreaza in parametrii de calitate prevazuti.